jeg gleder meg!

Hei og GOD HELG! Jeg tok helg i dag jeg, etter å ha forflyttet meg til en ny avdeling på jobb. For i dag startet jeg i 100% arbeid hos Telenor! Dette tror jeg blir utrolig bra og jeg gleder meg til å starte å jobbe med en ny gjeng fra og med mandag. Selv om det betyr at jeg måtte flytte fra de andre 6 andre jeg har jobbet med siden mai, noe som var trist. Men heldigvis er vi jo ikke så langt unna hverandre, bare en etasje opp eller ned! 🙂 Men før jeg starter for fullt tar jeg meg en velfortjent (i følge meg selv, hehe) langhelg med god samvittighet!  Tror ikke jeg skal gjøre noe som helst i helgen, bare slappe av og kose meg. Dere får ha en fin helg, når dere kommer så langt ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg