dagens spørsmål

Tror snart jeg skal omdøpe bloggen min til “fotografbloggen”, så mye bilder av natur og utsikt jeg legger ut haha. Men det er jo morsomt da! Og i dag fikk jeg endelig testet ut å ha på lang lukkertid mens jeg tar bilder av trafikk. Alle har vel sett de typiske bildene av storbyer om natten hvor bilene bare blir lysstriper bortover veiene? Jeg synes det er så kult! Om man gjør det riktig da. Og hadde jeg stått på en litt bedre plass, og hatt med stativ, så hadde det jo blitt enda bedre. Men det får vi ta en annen gang! Inntil da får dere noen bilder av den fine byen min by night ♥ Nå begynner det å bli litt vel kaldt. . . 🙁


Så ser jeg frem til lørdagen, da skal jeg endelig til frisøren igjen! Da skal jeg få bort etterveksten og bleke håret enda litt mer. Også var det jo det store spørsmålet – skal jeg bli litt kortere på håret, kanskje?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg