noen tusenlapper fattigere

Endelig fikk jeg kommet meg til frisør. Jeg ble ikke mindre enn fire (!!) timer der, haha! Det tar altså tid å bli pen. Men det gjør ingenting når jeg er hos Trude og kan snakke i mellomtiden. Jeg går til Hårny i Harstad som etter min mening er de flinkeste! Jeg har gått der i mange år og blir like fornøyd hver gang.

Så, etter fire timer og noen tusenlapper fattigere:

Se på denne forandringen?? Jeg kan ikke tro at håret mitt har vært så varmt. . . Jeg er såå fornøyd nå! Det er kaldere, tynnere (!!), mye kortere (selv om det ikke vises på disse to bildene) og ikke minst friskere! Jeg kan ikke huske sist jeg klipte meg, så det var på høy tid. Tuppene har sunget på siste vers nå i sikkert ett år, så nå er de endelig klipt. I tillegg har jeg jo så forbanna tykt hår, så å få det tynnet ut i dag gjorde virkelig godt!

Prøvde å ta litt bedre bilder, men det ble ikke like fint på bilder uansett hvor mye jeg ville det.

Nå skal jeg ha spillekveld med noen venner, ingenting er som alkoholfri lørdag! Og i morgen blir det en aldri så liten harrytur, begynner å gå tom for snus og jeg har et desperat behov for pepsi på boks. . . Også blir det vel et par andre godsaker med hjem. Deilig å ikke bo så alt for langt unna Sverige når man trenger en tur.

8 kommentarer
    1. Åh, så fint! E det lov å spørre kan du betalte sånn ca? Har ca like langt og tjukt hår, og har så lyst å gjøre det samme men e redd for at pengboka ska bli helt ruinert.. 🙂

    2. Anna: Takk! Æ gjor det i tre omganga fordi æ va redd for å bleike hele med en gang, pluss at æ hadde farga det brunt hjemme og sånn farge slit frisøran litt med å få ut. De to første gangan der betalte æ 1200kr for det. Den siste gangen tok vi jo to runda på samme time, pluss korrigering i vasken som det hete, for å få det kaldt og ikke varmt. Så da betalte æ 2800kr, med klipp 🙂 E dyrt, men til gjengjeld blir det såå mye bedre enn om man gjør det sjøl!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg