så jævla skuffende

I dag har vært en never-ending-dag. Det startet meg at jeg begynte på jobb klokken 9, men etter å ha fått en god natts søvn var ikke det et stort problem! Selv om jeg var en vandrende zombie de første timene etter jeg våknet. . . Så hadde vi lunsj 12.30 og jeg følte at dagen gikk ganske fort! Helt til jeg så på klokken 15.30 og jeg tenkte at faen, NÅ skal det bli godt å komme hjem til sofaen! Men neida, vi jobbet til klokken 17. . . Har dere hørt om verre nedtur? Å jobbe til 17 er jo egentlig ingen big deal, det var bare så jævla skuffende når jeg var innstilt på å dra hjem kl 16 🙁

Og bildene er gamle, fra i sommer. . .

Jeg har jo egentlig bare et helt vanlig A4-liv. . . Jobb mellom 08 og 18 hver dag, sliten etter jobb, en powernap i ny og ne og bruker ganske mye tid på pcen. Å skulle blogge med et sånt liv gjør det ganske begrenset, haha! Så dere må bare tilgi meg for at jeg ikke deler slike historier som over her, hver dag. . . For det tror jeg helt ærlig ikke at dere hadde orket å lese, dag etter dag. Eller. . .?

Men så har jeg jo såklart et lite spørsmål – og jeg håper alle mine lesere tar seg tid til å svare! For jeg ser jo at dere er her inne å sniker hver dag, selv på dager – og uker – jeg er dårlig blogger og stiller opp med minus antall innlegg. . . Liker dere innlegg hvor jeg skriver om helt andre ting enn hverdag? Og hvilke innlegg er dere egentlig interesserte i? Filmtips, klær, sminke, musikk, tips generelt? You name it og jeg skal skrive litt innlegg til dere og prøve å bli flinkere å sprite opp med litt hverdagsinnlegg i ny og ne!

Nå håper jeg dere overrasker meg med en liten kommentar, da blir jeg glad ♥

10 kommentarer
    1. Elsker å lese innlegg om hverdagen din, selv om du har et såkalt A4-liv! Er også glad i å lese om trening, mat, sminke, hår, tanker og meninger. Du ble forresten utrolig fin på håret etter siste frisørbesøk! 🙂

    2. Kan du skrive om å skrive? Hva fokuserer du på når du skal skrive blogg, hva anser du som “bloggverdig”, hva er en god blogger, hva er det viktigste med bloggen din, hva betyr bloggen for deg? Du trenger kanskje heller ikke ta alle spørsmålene mine samtidig, men litt etter litt. Jeg er kanskje vanskelig nå, men utfordringer er vel bra 😉
      Hils til onkel fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg