midtpunktet på bilder

I dag var en sånn dag hvor jeg virkelig hadde lyst til å sminke meg fint, prøve ut litt nytt og ordne håret mitt. Bare rett og slett dulle litt med meg selv på en dag jeg ikke følte meg helt 100%. Det var helt til jeg lokaliserte to ting på haka og rett over brynet. Jepp, to (og flere som ikke vises så godt forsåvidt) fine kviser som ødela for moroa. . . De fleste jentene kan vel kanskje kjenne seg igjen i det, så mye som èn feilplassert kvise kan ødelegge en hel uke for meg. Jeg klarer aldri å dekke dem til og de blir alltid midtpunktet på bilder.

Men så ville jeg jo blogge – og tenkte at jeg får heller sminke meg litt da og prøve å redigere kvisene bort. Men så ser jeg jo uansett syk ut. . . Og håret orket jeg ikke fikse. . . Så hva er vitsen. Jeg tenker at i dag gir jeg litt faen og poster to bilder jeg ikke ble fornøyd med – selv med redigering.

Dette:

Ble til dette:

Men likevel ble jeg ikke fornøyd med bildene og poster heller et innlegg om kviser. Men når vi nå er inne på det – jeg skal jo snart til hudlegen! Jeg har ikke ord for hvor mye jeg gleder meg, kanskje jeg endelig skal bli fornøyd med ansiktet mitt uten sminke, for det kan jeg ikke huske sist jeg var. Jeg må alltid ha noe til å dekke over alle arrene og urenhetene mine, ellers beveger jeg meg ikke utfor døren.

Og siden jeg vet noen kanskje har en trang til å kommentere hva som kan være grunnen til at jeg har kviser eller hvordan jeg blir kvitt det – don’t. I fjor da jeg jobbet på NMD gikk jeg alltid uten sminke. Jeg har prøvd å bruke kun mineral. Jeg fjerner sminken før leggetid. Jeg renser huden godt. Jeg har også levd relativt sunt en periode for noen år siden, men jeg hadde likevel kviser. Så joda, det går faktisk an at folk har kviser rett og slett bare fordi, eller for at det er genetisk. Jeg vet at jeg har prøvd det meste som er å prøve, så nå legger jeg min lit på hudlegen og det han eventuelt vil gi meg 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg