sjelden at det skjer

Endelig lørdag – en nesten bedre dag enn søndag. Jeg fikk sove lenge og hadde good tid til å sminke meg! Nesten for god tid, for det endte med at jeg bare fikk 10 minutter på bikbok, når jeg kunne hatt 1 time. . . Men men, jeg er jo i grunnen kjent for å være litt treg så jeg forventet ingenting. Til tross for dårlig tid klarte jeg å rappe med meg tre-fire plagg og jeg passet alt! Det er sjelden at det skjer, i alle fall at jeg passer det OG liker klærne. Men ingenting er jo bedre enn det, hehe!

Etter å ha vært i dårlig form både i dag og i går skal jeg faktisk ta sjansen på å dra ut i dag. Jeg er veldig plaget med magen og da kan jeg plutselig få skikkelig vondt – akkurat som ekstreme mensensmerter. . . Veldig irriterende, men nå har jeg vært i OK form i noen timer, så da tenker jeg å ta sjansen! Satser på at jeg ikke må dra hjem før klokken slår 12. Men nå skal jeg kaste meg i dusjen og få ordnet meg før jeg drar opp til Mariell ♥

2 kommentarer
    1. Fin genser, hvor er den fra? Ha en fin kveld videre! <3 Ta også gjerne en tur innom bloggen min, det hadde jeg satt pris på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg