that’s a first!

Etter å ha vært våken siden kl 12 har jeg ikke klart å gjort spesielt mye til nå. Jeg bestilte kebab til frokost, og brukte tre timer på å spise den opp. Også har jeg syntes synd på meg selv egentlig i hele dag. Men ellers – så er alt flott! Og jeg gleder meg til en ny arbeidsuke. Jeg er faktisk typen som elsker mandager og jeg synes langt ifra det er kjipt at jeg skal på jobb i morgen tidlig!

Som dere skjønner har formen vært så som så idag men jeg må klappe meg selv på skulderen for at jeg var så fornuftig på byen i går. Når de andre bestilte seg drammer gikk jeg å spurte etter vann – that’s a first! Så formen kunne absolutt ha vært verre, om jeg ikke hadde vært så flink. Vi var noen jenter hos Mariell i går og vorsjet før vi dro på byen, og det var superkoselig. Timene gikk faktisk veldig fort forbi, så plutselig var vi på gründer!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg