kjendiser fordi de er kjendiser

Gjett hva jeg har gjort de siste timene da? Deppet. Jeg har hatt en halvtime i dusjen mens jeg har deppet over at. . . Wait for it. . . DET SNØR! Jeg har gått rundt å hutret og hakket tenner i hele dag så følte vel på kroppen at snøen var rett rundt hjørnet. Så ja, det var den høsten 🙁 Jeg har faktisk brukt en time på å se tilbake på sommeren, haha det er seriøst det mest depressive jeg har utsatt meg selv for! Så bare for å dra dere (som har fått snø i dag) ned sammen med meg:

Nå skal jeg kose meg med I Am Cait! Jeg er en stor tilhenger av Kardashian og blir egentlig litt fascinert over dem og det de gjør. For la oss kalle en spade for en spade – de alle er jo kjente på grunn av en sexvideo Kim Kardashian laget for mange år siden. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde følt om en sexvideo et familiemedlem hadde laget, var grunnen til at jeg var blitt kjendis. . . Haha vel vel! Tror ikke det er mange som tenker over det når de ser på dem, og jeg har ofte hørt “hvorfor er de egentlig kjente?” nettopp fordi ingen vet, eller husker. De er kjendiser fordi de er. . . kjendiser?

6 kommentarer

Siste innlegg