vil dere høre det sykeste?

Jeg hadde to ting jeg ville fortelle dere i dag. Den ene tingen ser dere kanskje så fort dere trykket dere inn å bloggen min – jeg får nytt design! Flinke Albertine (albiss.blogg.no) sa ja til å hjelpe meg, noe jeg ble sjeleglad for. Det gamle designet mitt var så gammelt at jeg var sikker på at det begynte å få rynker, hehe. Men nok dårlig humor, hva synes dere om det? Jeg er så fornøyd! Men enda er hun ikke helt ferdig. Var litt treg å svare på hvilke endringer jeg ville ha, så det er enda litt halvferdig. Det blir så bra når det er ferdig! Endelig får jeg et litt mer enkelt design.

SÅ!! Godtfolk. Vil dere høre det sykeste?

Jeg skal flytte for meg selv! Jepp, jeg har fått leid meg leilighet og den 10.november blir jeg voksen, på ordentlig. Jeg skal betale husleie, strøm og passe på at det alltid er mat i kjøleskapet. Jeg må vaske, rydde og holde styr på regningene helt selv uten å tenke på at jeg har pappa som minner meg på når bunken nesten når taket. Og pengene da, jeg må selv begynne å legge småpenger rundt omkring i leiligheten. . . Kan ikke stole på at jeg plutselig finner pappa’s 20kroninger på kjøkkenbenken lengre, haha!

Jeg gleder meg veldig, men det er jo såklart gru-gleding. Men det skal bli godt å få en plass helt for meg selv, som jeg kan innrede og styre med som jeg selv ønsker. Det neste året (eller årene, hehe) skal jeg også bruke på å spare meg opp egenkapital til å kjøpe selv. For det er jo det som er planen innen noen år! Å leie er egentlig noe jeg selv ikke har så lyst til å gjøre, men til jeg har nok egenkapital får jeg nøye meg med det. Selv om jeg skal være så ærlig at jeg faktisk ikke har vært i banken engang for å høre om de gir avslag på lån nå, haha. Jeg kunne jo gjort det, for plutselig hadde jeg kanskje fått lån allerede nå. Men what the heck. Jeg får kose meg i min nesten 50 m2 store leilighet inntil videre. Vi alle må jo starte en plass!

Jeg gleder meg i alle fall til å komme på plass og vise dere bilder ♥ Dette skal bli spennende!

“lik” innlegget om du ønsker bilder av leiligheten når jeg flytter inn!

4 kommentarer
    1. Heei. Kjempe fin blogg du har 😀
      Håper du for en fin kveld. <3.
      Stå på videre ;).
      Håper kan følge hverandre.
      Vært og følge :DDD.
      Klem.
      Gratulerer så mye :D.håper det blir bra ;)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg