en av de mest lettlurte

Er det bare jeg som ikke kunne brydd meg mindre om halloween? Eller, det er vel en løgn å si det fordi jeg liker å kle meg ut – men jeg synes egentlig bare det er en unnskyldning for å kle seg så horete man bare vil, uten at folk kan reagere. Jeg skal med andre ord ikke ut i kveld, hehe! I går hadde vi nemlig avdelingsfest på jobben og jeg merket i dag at inntaket ble som forventet. To flasker vin og et par drammer senere måtte jeg kaste meg over do før jeg fant senga. Men det var verdt det, for faen for en god gjeng jeg jobber sammen med! Er det rart jeg gleder meg til å stå opp om morningen.

Så i kveld har jeg ikke planer om å gjøre noe annet enn å daffe rundt i min ekstremt store hettegenser og stygge kosebukse. Jeg og Tina er hos Mariell nå og bare snakker drit. Haha nå skal dere høre! Mariell er en av de mest lettlurte vennene jeg har og det er så EKSTREMT morsomt å lure henne! Tina snakket i telefonen med en annen venninne av oss som er blitt singel, og jeg satt å lurte Mariell med at Tina også skulle bli singel nå, flytte i egen leilighet i byen og få 500.000. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å gå så fem på som hun alltid gjør. . . Jeg holdt på å le meg i hjel.

4 kommentarer
    1. Elsker halloween selv, men skjønner deg godt! Syns halloween er artigst når folk tør å dra den ut med skumle og brae kostymer, ikke konkuranse i hvem som klarer å vise mest rumpe og kløft samtidig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg