jeg takler det dårlig

Jeg tenker jeg skulle være smart nå når det kom til å hente inspirasjon til min kommende stue. Mitt råd er: aldri søk “living room ideas” på Google. Klikker du deg inn på bilder så får du kun bilder av stuer som er oppe i en ganske så høy prisklasse, haha. . . Men jeg mister ikke motet! Jeg har bare bestemt meg for at jeg ikke skal sjekke ut sånn før jeg faktisk har flyttet inn, sortert alt jeg har av pynt og funnet ut hva jeg mangler. Tenker det er lurest, jeg!

Ellers har jeg fikset meg både komfyr, kjøleskap og vaskemaskin. Så nå mangler jeg bare en sofa, så er jeg innflyttingsklar! Sett bort fra alle de små tingene jeg må kjøpe, som kjøkkenutstyr og håndduker. Men det tar jeg på tirsdagen når jeg har fått alt det andre inn i leiligheten.

Så kan jeg meddele at jeg tror jeg begynner å brygge på ørebetennelse. . . Både i dag og i går har der verket skikkelig i venstreøret, men siden jeg aldri har hatt ørebetennelse (som jeg kan huske i alle fall) er jeg usikker på symptomene, haha. Jeg har FAKTISK ikke googlet! Noe som er merkelig til å være meg, jeg er som oftest dronningen av å Google symptomer, så jeg ender opp med å skremme meg selv. Jeg skal derimot til legen om det ble verre i morgen, så jeg får se hvordan det føles i morgen når jeg våkner! Krysser fingrene for at det ikke er noe ille, jeg takler dårlig å skulle bli langvarig syk haha. Verre bæsræv finner du ikke!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg