min sære lille glede

Et lite hei fra ei som sitter å gjesper om kapp med meg selv mens jeg sliter med å holde øynene åpne. . . Spiser jeg middag nå tror jeg at jeg blir å sovne av, så det utsetter jeg i enda noen timer. I mellomtiden skal jeg bruke litt tid på ellos.no! Jeg har nemlig fått meg sofa i dag, så gjett hva jeg mangler av store ting? INGENTING! Jeg hoppet av glede da det tikker inn en melding på innboksen om at jeg kunne få en sofa gratis. Hva er vel bedre enn det?? Så nå mangler jeg kun koselige ting som håndduker, kjøkkenutstyr og litt pynteting. Glede ♥ Det er jo ting som er morsomme å kjøpe! I likhet med ankelsokker og truser, haha det er min sære lille glede det der. . .

Både genseren (bikbok) og buksen (Nelly) min er ekstremt gamle, til de som måtte lure 🙂

Jeg gleder meg så til å vise dere leiligheten min ferdig dekorer og innflyttet. I dag er det bare en uke til innflytting og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig! Om det blir nettshopping i kveld skal jeg vise dere senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg