voksenlivet på prøve

Klokken er såvidt passert 23 og jeg er allerede ferdigstelt for natten og ligger i sengen! Det må være rekord på en fredag. . . I helgen er jeg hos tante og onkel for å passe søskenbarnet mitt og hunden deres, og fantastisk nok havnet det en fotballturnering på nettopp morgendagen! Når jeg først skal leke husmor måtte det jo bare bli skikkelig også, haha. Så i morgen tidlig tiiiidlig litt over 8 (når klokken er 8 på lørdag er det automatisk mer tidlig enn på en hverdag) bærer det inn til byen for en fotballkamp, så er det hjem i noen timer, før hun skal ha enda flere kamper. Også er det jo hunden oppi alt det her også, den trenger vel både mat og en luftetur. . . Dere tror jeg skal få satt voksenlivet på prøve? Haha!

Mamma; jeg har skjønt en ting – det er veldig lenge til du blir bestemor 😉

Nå skal jeg streife gjennom ellos og nelly en siste gang før jeg legger fra meg pcen. Det er jo ganske sykt å være trøtt før klokken slår 12, men det skal bli godt med litt mer enn 5-6 timer søvn til en forandring. Selv om jeg i natt også fikk over gjennomsnittet. Greit å begynne på jobb 10 en gang i blant! Så får man tatt igjen litt tapt søvn. Jeg har enda ikke kommet meg helt inn i leiligheten, så jeg har faktisk ikke hatt en eneste natt der til nå! Men i neste uke får jeg kjøleskapet mitt kjørt ned, og i morgen får jeg vitrineskap – så snart er jeg klar til å dandere og vise dere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg