glad i prosjekter

Til tross for tidlig morgen og ganske så tett timeplan så kom jeg meg gjennom denne lørdagen òg. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har vært litt gjespsk (jepp her lager vi nye ord) til tider, men har klart å holde powernappen unna. Noe jeg er glad for nå, for i natt skal jeg få en sinnsykt god natts søvn! Ja, jeg er faktisk på tur i seng om ikke så alt for lenge faktisk.

Under kan dere se både kveldens nydelige outfit og middag – dere skjønner kanskje at alkoholen ikke var aktuell i dag, selv om jeg angrer litt på at jeg ikke har en flaske vin å kose meg med. Det er noe jeg alltid angrer på at jeg ikke har handlet inn! Men i dag fikk jeg vitrineskap for å ha hjemme, så da har jeg nok plass til å lagre i alle fall 😉 Så til min kjære familie – gavekort på vinmonopolet i julegave klager jeg ikke på! I likhet med KID, Clas Ohlsson og kremmerhuset. Mine favorittplasser, hehe!

Som sagt fikk jeg vitrineskap og en kommode lever av gudmor og gudfar i dag, så i neste uke starter jeg på et maleprosjekt! Det er nemlig i trefarge og jeg trenger å få det hvitt for å stå i stil med resten av stuen. Knottene skal jeg også skifte! Det blir gøy, jeg er jo glad i prosjekter – men utfordringen blir vel mer at det må stå å tørke. . . Jeg er mer av typen som liker prosjekter som er ferdig når jeg er ferdig, om dere skjønner. Er jo ikke morsomt å vente på noe som må tørke 🙁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg