smertefri søndag?

Denne søndagen skal jeg virkelig verdsette! Jeg orker ikke å komme med samme søndagsteksten jeg alltid gjør, men ja det er godt å ikke være fyllesyk. Neste helg blir det muligens annerledes om jeg skal ha innflyttingsfest. . .

Vi er i alle fall oppe alle mann, og Frida har inntatt sjefsstolen! Hun sitter alltid her og ser etter onkel når han ikke er hjemme, søteste lille. Får nesten litt vondt i meg der hun sitter med de største øyene tenkelig og håper han skal komme opp veien. Heldigvis ikke lenge til hun kan hoppe av glede da de er på tur hjem nå!

Og jeg har stasjonert meg med gossip girl for en stund! Har så sinnsykt “synd på meg”-dag i dag siden jeg har mensen og de sykeste magekrampene. . . Så en helt smertefri søndag er det ikke, haha 🙁 Tror jeg må unne meg en burger senere, det må da være på sin plass når man har det kjipt? Ja, det mener nå jeg.

2 kommentarer
    1. Så søt Frida er, vondt å vente slik da, bra hun har deg til å passe på seg:). God bedring til deg, det gir seg vel snart:). Ha en fin søndag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg