en ekstremt urutinert flytter

Her ser dere hva jeg har gjort i dag. Jeg har altså gitt nytt liv til et gammelt vitrineskap! Eller, prøvd i alle fall haha. Jeg gikk tom for maling halvveis i strøk nr 2, så må komme meg på butikken i morgen for å kjøpe mer. Jeg er ganske stolt av meg selv nå! Men som den dvergen jeg er er fremdeles toppen trehvit. Jepp. Og det tror jeg mest sannsynlig den blir å fortsette å være, haha! For det man ikke kan se glemmer man som oftest. . .

Og her ser dere hva jeg burde ha tatt tak i. Oh-my-god så mye klær jeg har. DET ER HELT SYKT! Og jeg føler at jeg alltid har et klesproblem. Fy faen altså. Ikke meningen å banne, men fy faen. Det er et sant mareritt. Og ja, jeg flyttet i poser. . . Er med andre ord en ekstremt urutinert flytter! For min del gikk det fint, men Tina ble ganske så sur :- |

Og her ser dere hva jeg har fått gjort! Ikke så veldig mye til nå, men det er i alle fall ikke mye igjen. Har en del ting å få kjøpt så er jeg fornøyd ♥ Veggene er enda tomme og det er deprimerende å se på. Må få noen bilder opp ASAP! Men nååå er det kveld for min del, jobb klokken 08 i morgen tidlig og jeg kjenner at ryggen min er helt gåen. Det er kjipt det der, å være så dårlig i ryggen når jeg bare er 21 år. . . 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg