litt av stuen min

Å stå opp i dag var latterlig enkelt etter en litt hard søndag. Tok meg en rolig fire-timers powernap igår, mulig det var det som reddet mandagsmorningen min! Sovnet vel klokken 01 i natt og våknet plutselig rundt kl 6 i panikk og lurte på hvorfor alarmen ikke hadde ringt, haha snakk om å være forvirret. . .

Jeg har i alle fall fått tatt litt bilder til dere! Det er enda ganske kaos i min lille leilighet, og jeg tror det enda vil være det i alle fall i et par måneder. . . Jeg må jo få kjøpt alt jeg skal ha og kastet en del unødvendig. Og enda har jeg ikke hentet alt hos pappa. . . Å flytte er jammen tungt! Glad jeg aldri har gjort det før, eller rettere sagt – de gangene jeg har gjort det har det ikke vært mitt ansvar. Heldigvis!

Fine skapet jeg malte i forrige uke! Endelig har jeg fått fylt det med green gate-serviset mitt og finserviset jeg har fått hos bestemor ♥

– Lykketrollet Stine Mari 4mnd –

Jeg kjøpte nye dørknotter til skapet mitt! Ble såå mye bedre enn med de gamle, trehvite. . . Når jeg først skulle pusse det opp måtte jeg gjøre det skikkelig! Kostet rundt 40kr per stykk på kremmerhuset 🙂

Snille tante kjøpte meg blomster forrige helg ♥

Så der har dere en liten sneakpeak til jeg får ryddet resten av leiligheten! Det er klær OVER alt. . . Også var det tilbud på bikbok og cubus på fredag så dere kan jo gjette hvor jeg var, høhø. . . Men jeg skal kvitte meg med en del så da må jeg unne meg litt nytt! Nå skal jeg følge med på poker NM på tv, det er så spennende! Selv er jeg en ekstremt dårlig pokerspiller, men er morsomt å se på de som kan det.

1 kommentar
    1. Synes faktisk det var ganske deilig å stå opp i dag jeg også. Våknet av meg selv rundt 8 og skulle ikke på jobb før 10 så var deilig å få kost seg litt ekstra tidlig på mandagsmorgen! Veldig fint du har det forresten 🙂 Ha en flott kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg