husmor-panikk

Oi, lange uker og lange dager har ført til lite blogging. Og mest fordi leiligheten min enda er et eneste stort kaos og jeg trenger mer oppbevaringsplasser for å få stuet alt bort. . . Jeg blir så sykt stressa når alt ikke er på plass og sånn som jeg vil ha det, men snart tikker lønna inn og DA skal alt på plass! Har allerede laget liste over hva jeg trenger, og hva som kan vente til jul. Så det blir bra! Også skal jeg å se etter ny sofa på januarsalget, DET blir bra.

Har pyntet litt til jul, da! Haha min definisjon på julepynt er visst en skål klementiner. . . Men det er jo koselig dèt også!

Haha og dere!! Jeg er jo ikke vandt med blomstre. Ikke aner jeg hvor mye vann de skal ha eller hvor ofte. . . Dette resulterte i at min stakkars, fine potteplante i går lå ut over hele gulvet. I panikk ga jeg den et helt glass med vann, noe som tydeligvis funket! Jeg har vært redd for å gi den for mye vann, noe som har ført til at jeg tydeligvis har gitt alt for lite. . . Men til min store glede var den i nesten toppform igjen i dag! Men orkidèen som dere ser over er ikke like tørst, så den klarer seg fint enda!

Blogge-kosekroken, eller bare rett og slett kosekroken generelt haha. Er som oftest her jeg sitter og koser meg når jeg er hjemme, med mine to pledd og pcen. Jeg trives! Men må vel kanskje gå til innkjøp av rødt pledd, så det blir litt julefølelse?

Men nå er jeg faktisk lagt meg i sengen. Blir en aldri så liten powernap etter en lang dag og under 3 timer søvn inatt. . . Kjenner det er vanskelig å skulle konsentrere seg om det meste og tenker at 2 timer på øyet fortjener jeg! Etter noen episoder blåfjell såklart, ingen desember uten ♥

1 kommentar
    1. Syns du hadde det fint hjemme jeg 🙂 men blir sikkert deilig å få alt på plass slik du ønsker! Har forresten en liten konkurranse på bloggen min hvor du kan vinne sjampo og balsam fra Bed Head. Artig om du vil være med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg