for badet og kjøkkenet

Etter jeg fikk leiligheten har jeg blitt (om mulig) enda mer interessert i interiør. Jeg fylte jo huset til pappa før og hadde mildt sagt et luksusproblem med all pynten nå når jeg skulle flytte, hehe! Men jeg liker jo å fornye, så nå har jeg brukt en stund på å titte litt rundt på forskjellige nettbutikker og hente inspirasjon til hva som skal stå på handlelisten. Når lønnen tikker inn i neste uke blir leiligheten komplett og jeg kan endelig slappe av! Eller, man blir vel i grunnen aldri ferdig med å innrede. . .? Jeg mangler en god del ting, mest materialistiske ting for å pynte opp – men man trenger jo det også!

Her er i alle fall litt inspirasjon til dere også ♥ For badet og kjøkkenet i første omgang. Som dere kan se går det i kremmerhuset og ellos. Jeg elsker kremmerhuset! Også elllos har fått utrolig mye fint, i forhold til hva de hadde for noen år siden. Da synes jeg utvalget var så som så. . . Men nå derimot – jeg vil nesten ha alt!

Om dere liker slike innlegg kan dere gjerne like det med facebookknappen under – så skal jeg sette sammen flere til dere! 

Inneholder annonselinker

Gulvmatte HER – Kommode HER – Kurv HER – Medisinskrin Kremmerhuset – Sminkeorginazor HER – Bokser for vaskepulver Kremmerhuset

Rosa skåler HER – Rosa beholder HER – Rosa kakefat HER – Hvit krakk HER – Klokke HER – Marmorfjøl HER – Hvitt bord med brett HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg