baby back home

9 timer søvn er innafor på en lørdag. Det er så utrolig digg å ha en jobb hvor jeg kun jobber hver 8. lørdag! Dagen i dag skal brukes til å slappe av, besøke bestemor og ikke dra ut i kveld. I morgen skal også bli en god dag som jeg skal nyyyte!

I går fikk jeg endelig besøk av Soph! ♥ Hun er hjemme i julen og skal heldigvis være her i flere uker nå. Det var såå godt å være sammen med henne igjen! Vi og Tina spiste pizza og snakket i noen timer før vi dro opp til flere av jentene og drakk vin. Jeg kom meg ikke i seng før klokken var nærmere fire – og da la jeg meg UTEN alarm! Å kunne legge seg uten å tenke på når jeg trenger å stå opp er nydelig.

Som dere kan se på håret mitt er det blitt ganske så varmt igjen, så i neste uke drar jeg til frisøren igjen. Det skal bli godt å få det kaldere! Selv om Soph har fått meg på tanken om å få enten rosa, blått eller lilla hår. . . Det hadde vært så kult! Men jeg tviler på at jeg tør når det kommer til stykket. Er jo ikke såå dristig. . . Vi får se! Jeg tenker i alle fall å klippe meg enda litt mer og få det litt mer gråaktig.

Nå skal jeg spise litt frokost og sminke meg før jeg tar meg en tur på butikken. Må jo handle inn om jeg skal sitte hjemme i hele kveld, haha. Jeg skal få blogget mer i kveld ♥

3 kommentarer
    1. Så koselig at du fikk besøk av Soph 😀
      Kan tenke meg dere hadde mye å skravle om men nå er det godt hun er hjemme i julen og da blir det mye tid sammen 😀
      Ønsker deg en fin lørdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg