kvalitetstid og filming

Jeg er så utrolig trøtt. Sliter med å skjønne hva som egentlig kan være grunnen – så ser jeg ut av vinduet og kommer på at jeg bor i Nord-Norge. Jepp, mørketiden er digg 🙂 Nei men seriøst da, kan det bli sommer igjen eller? Har et desperat behov for sol nå.

Anyways! I dag fikk jeg besøk av Sophie etter jobb og vi filmet litt til bloggerne. Det er så koselig – og i alle fall når man er blitt så godt kjente med folkene bak kameraet! Nå er jeg faktisk ikke så nervøs lengre, men gruer meg alltid til å se sluttresultatet. Men det blir gøy, as always! Det sendes på TV2 Livsstil en gang til våren 🙂

Jeg hadde egentlig tenkt å sette meg ned for å forhåndsskrive noen innlegg, men jeg holder på å falle over tastaturet og sovne av. Haha det er helt sykt! Tror faktisk jeg må ta meg en time på øyet før jeg fortsetter kvelden, for det her blir for dumt. . . Også er jeg godt i gang med vinterformen min – altså forkjølet hele vinteren. Å gå rundt å snufse hver dag er kjipt 🙁 I tillegg til at jeg såklart skulle få vondt i magen nå. Er det egentlig mulig å klage mer enn jeg gjør nå, haha.

4 kommentarer
    1. Det er liksom litt typisk at man skal få flere ting på en gang 😛
      Noen ganger kan det holde i massevis med å bare være syk, dårlig og trøtt 😛
      Håper du får slappet av og at du kommer deg i form 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg