skal bli andre boller

Det er tungt å skulle blogge igjen for første gang på over en måned. Julen har gått forbi, romjulen, nyttår. Ingenting av dette har jeg dokumentert eller tatt bilder av. Annet enn med mobilen min, da. Det er like tungt som å skulle ringe bestemor etter at jeg har glemt henne av i et par dager. DET er tungt, det! Og litt skummelt, for jeg vil jo ikke at hun skal bli sånn “nei men se der, så det er faktisk liv i deg??” og litt sånn er jeg vel med dere også nå. At jeg føler jeg har skuffet dere trofaste som jeg ser er innom her og titter hver dag, selv om jeg ikke blogger.

Nei, men nå! Nå skal det bli andre boller, som man bruker å si. Skjønner egentlig ikke det ordtaket, men bruker det likevel.

Jeg er i Lofoten og slapper av hos mamma. Jeg slapper aldri av så mye som jeg gjør her, og det er godt. Jeg dro hit på fredag og drar hjem igjen på tirsdag. Eller onsdag, har ikke bestemt meg helt enda. Jeg har fått servert kongekrabbe og reker i går – og i dag ble det ribbe. Jeg trenger vel ikke poengtere nok en gang at jeg har det godt?

Også har vi fått spilt Lofotspillet! Har dere hørt om det? Det selges riktignok kun i Lofoten da, og er sikkert bare morsomt for de som faktisk er herfra. Det er akkurat som monopol, bare at i stedet for å kjøpe hus og hotell kjøper du aksjer. Jeg synes det var mye morsommere – og enklere – enn monopol! Det ble bare solgt et bestemt antall spill da, så til min skuffelse er det visst vanskelig å få tak i nå 🙁

2 kommentarer
    1. hei, lurte bare på om du har noen tips til å bli en god blogger/ta fine bilder?
      og eventuelt hvilket kamera og hva slags utstyr bruker du?
      hadde blitt glad for svar:)

    2. Anonym: jeg har et kjempegammelt, canon eos 1100D fra 2011.. jeg har egentlig ingen tips, annet enn å være kreativ! 🙂 skal du være god blogger burde du også oppdatere gjevnlig, noe du kanskje ser jeg er dårlig på.. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg