hjemme igjen

God kveld! Jeg kjørte ikke hjem igjen før i dag, jeg. Bestemte meg i går for at jeg skulle ta en dag ekstra i Lofoten så da ble det sånn. Jeg har fri fra jobb i morgen også, så jeg skal ikke på jobb før fredag og da er det jobbhelg! Lørdager er egentlig ikke så verst å jobbe på, så lenge jeg er ferdig tidlig og det tror jeg at jeg er nå.

Da jeg kjørte hjem i dag måtte jeg stoppe et par ganger for å prøve å få bilder av nordlyset. Se så fint! Jeg er enda ikke blitt helt stødig på å fange det, jeg ser jo at det blir ganske uklårt, men med tiden vil det vel bli bedre tenker jeg. Bare jeg får øvd meg litt! Og om noen ønsker å dele tips om hvordan innstillinger jeg burde ha så tar jeg gjerne i mot. Har lenge hatt lyst til å få bilde av en foss, (haha store drømmer) dere vet sånn som proffe fotografer gjør. Men da skal det kanskje gjerne rette innstillinger til – og muligens bedre utstyr. Jeg skal i alle fall prøve!

Dette ser jo faktisk ut som sola, men det er månen altså, haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg