dere er gull

Hei fra ei som har klart å bli syk 🙁 Jeg kan ikke huske å ha hatt influensa en eneste gang i mitt liv, så selvfølgelig måtte den slå inn nå. Halsen min kjennes ut som en slagmark og jeg begynte å gråte hos legen i dag fordi det var så vondt å svelge, haha. . . Så nå blir jeg sengeliggende i et par dager. Jeg, senga mi og greys anatomy. Det er så utrolig kjipt når det eneste jeg vil er å være på jobb, men når jeg har en jobb hvor jobben min er å prate med folk – da er det ikke helt optimalt å såvidt ha stemme. . .

Men sykdom fikk meg i alle fall til å tenke på bloggen! Jeg vil takke dere søte som har holdt ut med mine lange pauser – dere er gull ♥ Og når jeg mottar brev på facebook fra blogglesere som savner meg så blir jeg i alle fall glad! Så nå starter vi med en liten oppsummering av min desember og januar på instagram. Jeg heter sstinemari om dere ønsker å følge meg der!


Disse bildene bestilte jeg fra pictureit.no for en tid tilbake siden, og jeg elsker dem! Har enda ikke bestemt meg helt for hvor jeg skal ha dem, siden alle veggene mine er ganske tomme. . . Men når jeg får opp hyller finner jeg nok ut av det! Dere burde forresten ta en titt der, de har så mye fint! Jeg bestilte to store bilder til, men i mangel på rammer har jeg enda ikke fått dem opp.

Nå har jeg i alle fall litt tid til å skrive innlegg, om ikke annet. Men bilder av meg blir dere nok ikke å få, her jeg sitter med papir i nesa og knallrøde øyne. I tillegg veksler jeg mellom kaldsvetting og hetetokter og føler meg så sinnsykt lite sjarmerende 🙁

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg