jeg er heldig, da

Dag to med helvete er snart over, selv om jeg ser for meg at det blir en lang natt. . . Slet med å sove i natt, noe som resulterte i at jeg sto opp kl 10 og klarte å sove igjen kl 15. Jeg har dusjet tre ganger i dag som følge av feber og at jeg føler meg ekkel, og matlysten er i alle fall ikke tilstede. Men jeg er heldig da, pappa handlet til meg i går og i dag kjøpte han meg pizza! ♥ Så selv om matlysten er så som så får jeg i alle fall det eneste jeg har lyst til å spise, til og med levert rett hjem på døra.

Så nå har jeg spist pizza og sett greys anatomy. Selv om jeg har sett serien sikkert hundre ganger tidligere er det noe med den som gjør at jeg bare må se den om og om igjen. Også har jeg faktisk aldri sett den slik som nå, episode for episode. Tidligere har jeg bare sett litt her og der, noe som har resultert i at flere episoder jeg har sett nå har jeg aldri sett før. Og det er jo ikke duuuuuumt!

Nå vurderer jeg å spille the sims mens jeg synes enda mer synd i meg selv. Det er utrolig kjipt å måtte tilbringe hele lørdagen i senga i stedet for å være på jobb, så depresjonen kommer sakte men sikkert, haha. Også er jeg jo ikke vandt med det her feberopplegget, gud jeg er glad jeg aldri har det. Dette er jo helt umenneskelig, haha. Enten er jeg for varm eller for kald, aldri en mellomting.

7 kommentarer
    1. Åkei, that’s it! I morgen bestiller jeg pizza! Bare på grunn av bildet ditt. Jeg hadde bestemt meg for å kutte ut junk for å forsøke å kvitte meg med magen min, men neida, nå sprakk jeg.
      ARE YOU HAPPY?!!!
      🙂

    2. Det ble pizza i går i stedet (slik du kan se i siste innlegg i bloggen min, postet i går). Dessverre er jeg så dårlig at jeg ikke klarte å holde den i magen, så mesteparten av pizzaen har havnet i kjøleskapet i påvente av at jeg blir frisk igjen.
      So much for å prøve å få tilbake matlysten :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg