føler meg heldig

Skulle ønske jeg kunne rope ut “endelig helg!!” av glede, men i morgen kl 09 er det tilbake på jobb. Også skal jeg på min andre jobb som bartender på kvelden. Har jeg nevnt det forresten? I januar startet jeg som bartender! På en cafe/bar i byen som heter Gründer. Jeg stortrives og digger gjengen jeg jobber sammen med. Jeg føler meg bra heldig som har to arbeidsplasser som jeg trives så godt på, det unner jeg alle.

Så ja, ikke helg riktig enda på meg. Men snart er det jo påske og superlanghelg (selv om jeg er bartender den lørdagen òg) som jeg ser veldig frem til, mams kommer til byen fra Lofoten! Så da skal det koooses.

Oh hello, første bildene jeg har tatt av meg selv på flere uker. Jeg har ikke engang tatt selfies med telefonen, hvor sykt er det.

Etter en bloggpause som har vært av og på nå over en lengre periode er jeg litt ute av gamet, kan man vel si. Jeg leser jo blogger daglig og henter smått med inspirasjon sånnsett – men merker at kreativiteten min har sunket betraktelig på to år. Så! Har dere ønskeinnlegg? Hva vil dere lese? Hva skal jeg skrive om? Rop ut ♥

5 kommentarer
    1. Jeanett Michelle: kan blogge om leiligheten når jeg har fått alt på plass og sånn som jeg ønsker det <3 oppskrifter kan jeg få til - må bare få tid til å lage noe spennende, hehe 😀

    2. Det var kjempefine bilder av deg 🙂
      Du kan jo f.eks skrive om produkter du tester eller hvis det er ting du kan anbefale videre? 🙂
      Godt å se at du blogger igjen <3
      Jeg ønsker deg en kjempefin helg selv om du skal jobbe 🙂
      Jeg har påskeferie fra min jobb i barnehagen, men skal på mandag og tirsdag sitte barnevakt, men det bare gleder jeg meg til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg