absolutt nødvendigheter

Jeg har akkurat kommet inn døren fra jobb og skal slappe av før jeg drar videre til Gründer kl 9. Skal spise der før jobb så jeg må dra litt tidligere enn jeg først tenkte, og jeg må skippe powernappen siden jeg må dusje. Også prioriterer jeg heller å blogge. . . Ungdommer as. (eller er jeg for gammel for å kalle meg selv ungdom? bikker jo 22 til sommeren liksom :'( shit jeg er gammel)

Jeg vet flere av dere ønsker å se bilder av leiligheten min, og jeg skal gi dere det. Bare gi meg litt mer tid til å komme i orden, for det er enda en lang vei igjen før jeg er fornøyd. . . Men jeg skal klare å bli ferdig til sommeren tenker jeg. Viktig med mål! Ny sofa, spisebord og veggpynt er noe av det som står på min liste over absolutt nødvendigheter. Vaskemaskin har jeg heller ikke, da den jeg kjøpte brukt viste seg å være ødelagt. . . Så jeg må ty til pappa’s vaskeservice, noe jeg forsåvidt ikke klager på! Setter igjen klær når jeg parkerer der før jobb, og når jeg er ferdig kan jeg ta med meg klær som i tillegg har vært i tørketrommelen. Tusen takk pappa ♥

3 kommentarer
    1. Du har det hektisk altså 🙂
      Men sånn er livet noen ganger og jeg syns du kan kalle deg ungdom, kaller da meg selv ungdom og jeg er 26 😛
      Ha en flott lørdag med jobbing 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg