så feil kan jeg ta

I dag var det deilig å sove til klokken bikket ett, og ikke minst deilig at det er helg (i en hel dag, haha). Jeg var som sagt på jobb i natt og man kan virkelig merke at folk er hjemme for påsken! Jeg skal ut på onsdag siden jeg jobber lørdag, så er jeg klar for litt påskeferie selv. Påskemiddag på hytta med familien til Martine (min andre familie) på fredag er egentlig den eneste påsketradisjonen jeg har, og det gleder jeg meg veldig til! Det er helt sykt at vi har klart å holde sammen alle disse årene, snart er det 9 år siden vi ble kjent. Herregud hvor gammel går det an å bli 🙁

Nå skal jeg dra til tante og onkel for litt søndagsmiddag! Det er deilig å ha fin form på en søndag, selv om jeg følte meg ganske snytt selv når jeg kjørte hjem haha. Man blir virkelig påvirket av å gå rundt fulle folk en hel natt, og ikke minst av all alkoholen jeg omgås.  Jeg trenger med andre ord ikke alkohol for å ha det gøy på byen, noe jeg har sagt til meg selv i alle år. Så feil kan jeg altså ta, haha.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg