jenta si, det

Her-re-gud denne søndagen altså. Også er det ikke søndag engang, hehe. Har gått i hele dag og sagt at det er søndag,også kommer jeg på at det ikke er mandag i morgen og at jeg har fri (og at jeg har fri på mandag også,forsåvidt). Det er lykke!!! Jeg er hos Martine B nå og spiller wii sammen med to andre venner, det er så sykt morsomt med mario kart! Føler meg som en kid igjen.

I går hadde jeg alle jentene hos meg på vorsj. Veldig koselig nå som Mona, Linn Ida og April er hjemme at vi alle kan møtes. Men inntaket er en helt annen historie, heldigvis innså jeg det selv og takket nei til den siste shotten. Jenta si, det. Lørdag er jeg sjeleglad for at jeg har jobb, for å dra ut enda en dag hadde jeg ikke klart. I morgen blir det som sagt tur på hytten til Martine P sin familie før jeg drar for å være sammen med mamma og familien.

2 kommentarer
    1. Samme her, føler alle dagene går i surr nå som det er ferie. Presterterte selv å si at det var fredag i dag, heh 🙂 God påske<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg