seriefavorittene

For en stund siden vant jeg en appleTV på jobb, en liten dings jeg alltid har hatt lyst på fordi jeg har tenkt det kunne være kjekt å ha. Etter at jeg fikk den i hus kunne jeg ikke skjønne hvordan jeg har levd uten. Jeg har, uten å overdrive, ikke sett på tv på over en måned nå fordi jeg har kun sett på viaplay, netflix og sumo. Hvem trenger tvkanaler da, egentlig?? Så ja det var altså èn ting innen elektronikk som jeg aldri trodde jeg skulle bli så avhengig av.

Som dere kanskje skjønner har jeg hatt nok av tid på netflix nå til å se på serier, og det e basically det eneste jeg har gjort. Derfor tenkte jeg nå å tipse dere om to serier jeg har sett, som jeg føler alle burde få med seg. Begge finner du (ikke overraskende) på netflix! 🙂

Shameless
Denne måtte jeg gi et par episoder, men som oftest må jeg gi de fleste serien to eller tre episoder før jeg vet om jeg liker den eller ikke. I alle fall, den handler om en familie med far og seks barn – hvor den eldste datteren må ta vare på alle småsøskene på grunn av at faren aldri er der. Han er virkelig ett stykke menneske og finner på så sinnsykt mye rart. OG den har fått ikke mindre enn 8,7 på IMDb!

Grace and Frankie
Haha, denne her! Se for deg at du er gift med en mann i mange, mange år… Så får du vite at han er homofil. For de siste 20 årene. Med en arbeidspartner. Og nå vil de gifte seg og skilles fra konene sine. Der har du serien, og selv om jeg innser at det høres ekstremt kjedelig ut, så er den faktisk utrolig morsom! Her skal vi altså følge familiene og deres liv etter at de har fått høre den store nyheten.

Gi meg gjerne dine beste serietips! Gossip Girl, Frustrerte Fruer, One Tree Hill, Greys Anatomy og alle disse “mainstream” seriene trenger dere ikke anbefale, for de har jeg allerede sett om igjen ca 5 ganger.. Og lik gjerne innlegget om du ønsker flere serietips etterhvert som jeg ser ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg