det må være drømmen

Å starte en uke med fint vær og at snøen så å si er helt borte nå – ubeskrivelig deilig. Sommeren kan ikke komme fort nok, og jeg gleder meg til å pakke bort alle tykke vinterklær. Tenker vi er veldig godt på vei nå! Til å være nord-norge i alle fall. Så er det bare å krysse fingrene for at det ikke snur (som det har en tendens til å gjøre hvert år) og kommer snø igjen som blir til i mai. Oh I hope not 🙁

Jeg kom hjem fra jobb for ikke så lenge siden og har snart tenkt å lage meg noe å spise. Som regel blir det bare noe enkelt, rundstykke med pålegg, kjøttdeig, pølse, potetmos og spagetti er noe som går ganske mye igjen her i heimen haha. Så i dag blir det vel noe i den duren, tenker jeg. Skal få kjøpt meg kyllingfileet når lønningen kommer, det har vært veldig savnet!

Ellers ser dere jo litt bilder av leiligheten under her, selv om det ikke er så mye. Snart får jeg lønning og da er det rett på jysk for å kjøpe hyller! Hyller og flere bilder og bilderammer. Så blir det bra, skal dere sjååå.

Ellers har jeg begynt å se på en ny serie! Grace and Frankie heter den, og handler om to gamle damer som blir skilt når mennene deres viser seg å være homofile. Begynte hovedsaklig på grunn av hun ene skuespilleren som jeg synes er veldig flink, Jane Fonda, hun har vært med i svigermonster og herregud for en nydelig dame! Og hun er 78 (!!!) år, det er faen meg godt gjort. Det må være drømmen. Å være like oppegående og pen som henne når jeg selv blir så gammel.

4 kommentarer
    1. Vet du at sånn blir det ofte hos meg også 😛
      Det går i havregrøt, pizza, brødskiver, kjøttboller eller pytt i panne 🙂
      Når man kommer hjem fra jobben så er man som regel sliten og sulten, så da vil man ha middag fort 🙂
      Ellers syns jeg det ser veldig fint ut hos deg 😀 Gleder meg veldig til å se flere bilder når du er klar for å vise 😀
      Ha en nydelig kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg