på lørdag blir jeg..

Endelig, dere! Nå har jeg gått i flere måneder og egentlig bare vært for lat til å ta en telefon til Hårny, min faste frisørsalong i Harstad, for å få gjort noe med håret mitt. Jeg ble jo lys i håret i høst og hadde store planer om å bli grå i håret, så store planer at jeg egentlig bare følte at jeg kom meg halvveis (som jeg alltid gjør med mine “bli lys” prosjekter..).

Så da blir det back to brown igjen, noe jeg gleder meg veldig til. Bestilte meg time i sted, så på lørdag kl 13 sitter jeg i frisørstolen for å bli litt ny. Er litt usikker på om jeg skal gå samme vei som jeg har gjort tidligere, brunt med rødskjær, eller om jeg skal ta den ett steg videre og bli mer brungrå. Jeg har aldri vært hos frisøren for å farge håret brunt før, kun lyst, så det blir veldig deilig å endelig få en farge som faktisk varer. Butikkfarge er virkelig ikke bra, dere. Også holder den jo så dårlig på fargen.

// Bilder fra mai 2014

7 kommentarer

Siste innlegg