sender dem mail om det, altså

Jeg er snart på min andre uke tilbake som brunette igjen, men innså jo plutselig at hei jeg har jo en blogg som kanskje må oppdateres. Jeg har hatt liten lyst til å skrive i det siste, egentlig liten lyst til å gjøre noe annet enn å sove. Så døgnrytmen min er helt fantastisk om dagen, før klokken er 24 er jeg allerede i seng! Skal ikke klage på sånt, altså.

Her får dere i alle fall se hvordan håret mitt er nå, shit det er litt av en forandring – og jeg stortrives som brunette! Merker at jeg trives med lyst hår, men føler meg finere med mørkt. Selv om det var vemodig å “kaste bort” alt arbeidet jeg har hatt for å få det lyst. Men men, sånn er det noen ganger. Jeg går til Hårny i Harstad som er min desidert favoritt. Det siste året har jeg vært innom hos tre forskjellige frisører og de alle er bare fantastisk flinke. Denne gangen var jeg hos en lærling siden jeg bestemte meg i siste liten og min faste frisør ikke var på jobb, og jaggu ble jeg like fornøyd!

Ellers var jeg på Gardermoen forrige helg med jobben, Telenor fra hele Norge var tilstede og det var sinnsykt kult! Jeg skal dele litt bilder i et annet innlegg, selv om jeg var ekstremt dårlig på bilder. Jeg var flink å legge på snapchat (noe dere kanskje så om dere følger meg, hehe), men ekstremt dårlig på å lagre dem 🙁

Nå skal jeg lage meg middag og se på film! Har fått hang-up på gamle barnefilmer fra da jeg var ung, så det er nesten kun det jeg ser på om dagene. Kan legge til at både viaplay og netflix er elendige på gamle klassikere. Hvor er Mary Poppins, Løvenes Konge, Nemo i drømmeland, Mary Kate og Ashley sine filmer og Atlantis 2? For å nevne noen. Her har de forbedringspotensiale, noe jeg skal sende dem mail om, haha. Satser på at min klage blir hørt 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg