forsøk på en unnskyldning

Nå kjenner jeg det klør i skrivefingrene. Hvorfor lærer jeg aldri og lar bloggen dø gang på gang 🙁 Jeg har i alle fall gjort et kjempeinnkjøp nå – nesten kun med tanke på bloggen. Noen som kan gjette? Hehe jepp, jeg har kjøpt meg skrivepult! Som om det ikke var noe jeg trengte mer enn akkurat det. . . Men det var ikke så dyrt, så jeg bare måtte ha det. Også passet det så godt inn i stua, hehe. Stua ser forøvrig helt for jævlig ut nå. Jeg satte opp pulten i går og alt er bare kaos her. Jeg måtte ommøblere for å få plass til den, også har jeg jo masse papp her nå i tillegg til masse klær og annet rot. Ikke nok med det – jeg har ikke sjans å få skuffen på pulten til å sitte fast. Jeg-blir-gal. Skal vise dere bilder når jeg har fått alt i orden her.

Jeg skulle egentlig blogge forrige lørdag, meen den siste uken har egentlig bare vært fylt med masse jobb og stress. Okei nå lyver jeg egentlig litt, er bare et forsøk på en unnskyldning for mitt fravær. Men både lørdag og mandag jobbet jeg (lørdag både på grunder og telenor), men fredagen fikk jeg lurt inn en liten vinkveld med fine venninner ♥ For en gangs skyld var kameraet med!

Carina, meg og Ida 

I morgen har jeg fri, så i kveld skal jeg opp til Ida for enda en liten vinkveld! Hadde storhandling på polet i dag så jeg slipper å dra til byen på lørdag, hater stresset med å komme meg avgårde til byen og rekke polet. Også mottok jeg verdens kuleste bilder i dag som jeg må dra å kjøpe ramme til. Gleder meg til å vise dere! Nå skal jeg dusje før jeg tar meg en aldri så liten powernap, såfremst jeg klarer å sovne. Ikke alltid like lett med barn i etasjen over, haha.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg