lissom ikke bare bare

Herregud, tror dere ikke frøken vims klarte å glemme årets viktigste ting i går? Joda. Nemlig å levere selvangivelsen. Panikken traff meg midt under gårdagens paradiseepisode som jeg så på nettopp og det tok ikke mange sekundene før jeg var inne på altinn. Men hvem tror dere har flaks? Jeg kunne enda levere den! Fy faen den lettelsen. Nå er det ett år til neste gang jeg trenger å tenke på den MEN jeg er seriøst nødt til å begynne å bruke almanakk igjen. Jeg glemmer alt for fort.

Og til dere som måtte lure hvorfor jeg må levere selvangivelse, så er det fordi en gang i tiden tjente jeg faktisk en slant på bloggen og har enkeltpersonsforetak. I fjor gikk min kjære blogg i underskudd (det vil si at jeg blogget for lite om ting jeg tjener penger på og kjøpte for mye nytt), men så jævla krise er det jo helt ærlig ikke. Ikke har jeg ansatte og ikke går jeg konkurs av den grunn. Kanskje jeg skulle hatt en litt mer click-bait overskrift her egentlig, sånn som andre bloggere har en tendens til å gjøre. Jeg mener, ord som konkurs i overskriften ville sikkert dratt hell of a lot mer lesere.

Så hva gjorde jeg i går kveld som var viktigere enn selvangivelsen kan dere jo kanskje lure. Jo, jeg brukte en time på å manne meg opp for å dra å trene! Så dro jeg å trente i litt over en time og svettet meg ihjel. Det er lissom ikke bare bare å skulle begynne å trene igjen etter flere år med ustabilitet på den fronten. Men jeg overlevde, jeg har godt mot og i kveld blir det en liten fjelltur! Liten som i liten, veldig liten. Det er ikke et fjell engang. Mer en topp med noen bakker, haha.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg