relativt starstruck

Dette er siste søndagen før min tre uker lange ferie at jeg trenger å bekymre meg for at det er mandag i morgen, haha. Deilig følelse da! I går var jeg på jobb på gründer, i likhet med fredag da vi hadde Paradise Hotel event. Jeg er jo en relativt starstruck person og det gjorde det ekstra hardt at jeg sto bak baren i går når blant annet Morgan Sulele, Innertier, Robin og Bugge og Petter Katastrofe stakk innom. Hadde over gjennomsnittet lyst til å kaste meg over baren da å ta bilder med dem, men slike ting er enklere etter et par flasket vin, har jeg funnet ut. Må kanskje bare nøye meg med å i alle fall ha utvekslet noen ord med dem, haha.

Nå skal jeg finne ut hva søndagsmiddagen blir, og om jeg skal være så lat at jeg kjøper eller lager noe hjemme. Ellers har jeg nettopp sett siste epiode av Gossip Girl som alltid gir meg så sykt med frysninger. Jeg må spørre meg selv hver gang hvordan det er mulig å leve seg så inn i en serie.. Vel, det er absolutt mulig.


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg