til tross for janteloven

Jeg har etter noen uker klart å komme meg til sesong 2 av American Horror Story, som jeg helt ærlig trodde jeg hadde vært på i alle fall i en uke. Og den er fem ganger så ekkel som sesong 1.. Om dere ikke har sett den serien så må dere nesten det! Litt forvirrende når det hoppes tilbake i tid, men alt i alt en sinnsykt bra serie som jeg ikke kan fatte at jeg ikke har sett tidligere.

Nå skal jeg slappe av litt før det blir middaaaaaag! I dag holder jeg det enkelt, siden jeg ikke har ork en eneste plass til å kjøre på butikken. Så fullkornspasta it is! Kanskje med noe kjøttdeig. Alt for glad i kjøtt, si. 

Her ser dere to fine bilder av et svett 8-timers arbeidsansikt ♥ Jeg må slutte å ta meg så mye i ansiktet i løpet av en dag.

Jeg har egentlig alltid syntes at to rotfletter ikke er fint og at en er det fineste. Men Carina flettet meg i går og jeg synes (til tross for janteloven) at jeg kler det sykt bra?? Jeg er vel egentlig generelt et menneske som kler oppsatt hår, krøller eller fletter bedre enn å ha det rett ned. Så synes jeg forsåvidt at alle småhårene mine som stikker ut har sin sjarm, de også. ♥ Selv om de er irriterende as hell.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg