ja, jeg klager litt

Er det lov å si at man er takknemlig for drittvær uten at man oppfattes som en som hater sola? Nå har vi hatt overskyet, regn og ikke minst SNØ i lengre tid og jeg føler meg litt lykkelig over akkurat det. Ikke fordi jeg hater sol og varme – selv om det noen ganger kan virke sånn – men fordi det er litt koselig dèt og. Også må vi ikke glemme hvor vi bor, værgudene kan for all del ikke skjemme oss bort med strålende sol noen sammenhengende uker. DET blir for drøyt. Men så er jeg glad jeg bor på en relativt kald plass, for når jeg først ser sola blir jeg enda mer takknemlig for å se den!

Men som jeg nevnte kan det noen gang virke som om jeg hater sol og varme fordi:

1. Sommeren kommer aldri når det passer for meg?? Jeg har dager hvor jeg tenker at idag hadde det faen meg vært godt med sommer. Men så er det juni, snø og kaldt.

2. Det blir liksom FOR varmt?? Om natten sliter jeg med å sove og på dagen har jeg seriøse antrekksproblemer. På grunn av vintersituasjonen vår har jeg liksom et klesskap hvor kanskje 85% passer til hele året og resterende til sommeren.

3. Ja, jeg klager litt. “herregud det eeee sååå varmt” “æ trur æ smelte snart” “faen den sola MIDT i ansiktet” er vel kanskje noen av setningene som man kan høre meg si i løpet av sommeren. Selv om det skal sies at jeg klager mer på at det er kaldt, enn varmt. (hehe dere skjønner vel kanskje den, siden vi har vinter 11 måneder av året)

Meeeen nok om det! Jeg må tipse dere om denne saften. Om du ikke har prøvd den må du sterkt vurdere å ta deg en tur på butikken – for den er AMAZING! Tror jeg har tømt 4, kanskje 5, flasker på en måned. Jeg har faktisk byttet ut pepsien med denne, selv om det har vært ubevisst haha.

Så her har dere altså min view nå. Jeg skal bruke en times tid på bloggen, derav plasseringen min ved skrivebordet. Så nå har dere sjansen til å ønske innlegg, mens jeg er i skrivingen <3 Det blir i alle fall å komme et innlegg i løpet av uken med filmtips eller serietips! Så flittig som jeg er på netflix og viaplay må jeg nesten bruke min kunnskap til noe bra.

3 kommentarer
    1. Skjønner at dere i nord har ustabilt vær 🙂
      Mens her nede på Østlandet og i Oslo er det knall fint vær om dagene, det blåser litt mye noen dager, så er det overskyet, men vi har stort sett sol og over 20 grader hver dag 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg