har ventet på dette

Første mandag med ferie var SYKT DEILIG. Jeg la meg greit tidlig i går til at jeg har ferie i dag, men i og med at jeg var ute på lørdag følte jeg det var nødvendig å gå tidlig til sengs. Våknet tidlig og med barn som løp og trampet over hodet på meg var det vanskelig å sovne igjen. Så var jeg en smule dårlig også, noe som heldigvis dabbet av utover dagen. Charlotte er hjemme en uke på besøk nå og det er såå koselig å ha henne her igjen. Lørdagen var også utrolig koselig med tapasvorsj og masse kjentfolk på byen. Jeg elsker ferier når alle kommer hjem på besøk! Og det blir heldigvis mye av det fremover.

Nå er jeg faktisk nettopp kommet hjem, har vært på gründer fra 19-22 så var jeg litt sammen med Charlotte etter det. Skal ta tidlig kveld i dag også til den nye sesongen av orange is the new black!! Herregud som jeg har ventet på dette. Har heldigvis bare sett fire episoder til nå, så enda masse igjen å glede seg til 😀 😀 Jeg hater egentlig de smileyene der, men at OITNW har kommet ut med ny sesong fortjener noen av dem ass.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg