*kryss i taket*

Det er en ting her i hele verden du kan gjøre som enten 1. indikerer at du er en idiot eller 2. betyr at du stoler veldig på deg selv. Å fjerne deksel på mobilen. I alle mine iPhone-år er det èn gang jeg har tatt av samtlige dekselet: når de er på tur å streike uansett. Den er jo så mye finere å se på uten deksel, men det er jo faen så dumt å gå uten. Men i går tok jeg altså av dekselet på mobilen. Haha altså.. Denne innledningen her leder så sinnsykt til at jeg har ødelagt telefonen men DET har jeg altså IKKE. Fordi jeg er flink. Eller bare sykt heldig med iPhone, for den har altså hatt sine hundre ganger i bakken til nå. *kryss i taket* *bank i bordet* og sånne ting.

Jeg er like usikker som dere er på hvorfor jeg egentlig skrev dette. For ikke har jeg ødelagt telefonen og ikke er den på tur å streike, tror jeg i alle fall. Selv om den oppfører seg helt sykt merkelig. Men nå er det skrevet og helt ærlig er jeg for lat til å viske ut og begynne på nytt..

Nå skal jeg snart ut en tur med noen av jentene. Rolig tur riktignok siden jeg skal på jobb kl 9 i morgen. Men det blir koselig, for Soph is in town <3 Så det blir noen glass vin, mye kos også skal vi på karaoke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg