brunere sommer

I fjor ga jeg egentlig opp alt det som har med solarium å gjøre. Fordi 1. jeg ble aldri brunere.. Uansett for lenge og mye sol jeg tok, vistes det kun et truseskille, jeg ble brun på magen og thats it. Og 2. det ble jævla dyrt for veldig lite resultat. I tillegg er jo solarium veldig dårlig for huden. Nå skal jeg ikke si at jeg aldri blir å besøke solarium, men håper jeg klare å holde meg mest til selvbruning.

Derfor har jeg brukt litt forskjellig av selvbruning. Eller rettere sagt, to forskjellige typer. Den ene har jeg skrevet om tidligere HER, og er altså jet set sun. Bildet jeg brukte i innlegget er litt ekstra redigert for å få frem fargen da, hadde jeg postet innlegget i dag hadde jeg roet litt med kontrastene.. Anyways, det er en god selvbruning som jeg nok sikkert kommer til å kjøpe igjen, men det er spray så man må være litt mer nøye.

Den jeg er frelst av nå er en mousse fra St Tropez, et merke jeg brukte myyye i mine yngre dager! Den koster litt, men er så absolutt verdt det om man virkelig vil ha kvalitet! Før har jeg brukt sprayen deres, type spray på kroppen og smør ut, men moussen er SÅ mye bedre og jeg elsker resultatet jeg får. Det sies at det er lett å få skjolder med mousse, men jeg føler det er større sjanse for ugjevnhet om man bruker spray-typene.

Den lukter litt, men ikke så mye at det har betydning for meg i alle fall. Eneste minuset er at man må dusje vekk overskuddsfargen for den får deg til å se skitten og flekkete ut. Ellers holder den veldig bra om man smører seg regelmessig og bruker hanske. Jeg har vært avhengig av hanske i alle år, så fremst jeg ikke har brukt spray sånn som jet set sun.

Spray får du kjøpt HER og hanske HER!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg