falt litt ut

Jeg har mest lyst til å starte innlegget med å si “god morgen”, men i og med at jeg har vært våken siden kl 12 blir det litt feil haha. Mine to første dager med ferie ble brukt på jobb på gründer, så i dag har jeg tatt en lang dusj, lakket neglene og småduppet i senga hele dagen til orange is the new black. At jeg måtte jobbe på gründer var egentlig veldig greit, ikke hadde jeg andre planer og det er koselig på jobb! Nå har jeg ikke jobb før lørdagsnatten, så det blir en rolig helg på meg.

I kveld skal jeg dra på gründer for å spise middag med noen før vi drar på karaokekveld! Lillelørdag er ikke så aller verst når man har ferie, derfor er det veeldig greit å feire. Så i morgen har jeg planlagt en ganske så rolig dag. Kanskje jeg drar å henter hunden til tante og onkel og går en laang tur med henne, har falt litt ut av treningen – igjen…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg