helg igjen

God helg fra en som er klar for litt jobb! Jeg tok en ekstravakt i dag og i morgen har jeg også jobb. Det er slutten på festspillene her i Harstad, så jeg tror det blir en god del folk på byen både i dag og i morgen. Det blir bra! Håper og tror jeg i alle fall.

Onsdagen var jeg som nevnt ute en tur med folk fra jobben, det var veldig gøy og vi hoppet egentlig bare fra uteplass til uteplass haha. Fikk derfor ikke så alt for mye med meg av karaokedelen, men det får jeg ta igjen en annen onsdag! I går tok jeg en times gåtur i folkeparken med Carina og hunden til tante og onkel, til tross for litt regn var det veeldig deilig. Og i morgen og søndag er det klart for bilcross i Harstad! Det gleder jeg meg veldig til, for det er år og dag siden sist jeg fikk med meg et løp.

11 kommentarer

Siste innlegg