(jeg er ikke gal kjendisstalker, lover)

I år som alle andre år var det obligatorisk med en tur til Lofoten. Jeg dro på mandag og drar hjem enten i morgen eller tidlig lørdag. Taktisk valg av uke egentlig, siden Morgan Sulele skulle ha konsert på tirsdag og jeg visste at mamma ikke var så alt for gira på å dra på den med lillesøster, haha. Så da steppet jeg inn! Som alle andre gale 12-årige fans fikk jeg bilde. Dette var så uholdbart stygt (Emilie og Eila mener jeg overdriver, noe som kanskje er mye mulig) at eneste plassen jeg blir å legge det er i kjendismappa mi på pcen (jeg er ikke gal kjendisstalker, lover). Sendte han også en melding på facebook etterpå for å spørre om han ville ha sightseeingtur i Lofoten, kanskje med et lite håp om å få et bedre bilde? I alle fall; melding ikke åpnet eller besvart, venter i spenning.

Ellers utover det er det Ballstaddagan i Lofoten nå om dagen. Det vil si fest og hållåi på Ballstad fra mandag til søndag, derav Morgan Sulele-konsert. Så i går dro jeg på quiz med noen lofotvenninner! Veldig koselig, helt til vi innså at vi kom på sisteplass av ganske mange lag.. Unnskyldningen får bli at spørsmålene gjaldt way before vår tid, noe som gjorde det hakket vanskeligere. Møtte på Else Kåss Furuseth som også hadde valgt å ta turen på quiz. Kom derimot tomhendt hjem uten bildebevis, så jeg måtte ty til facebook for å høre med henne om hun hadde tenkt seg til Harstad. Melding ikke åpnet eller besvart her heller enda.

I kveld skal jeg dra på lofotsenteret siden de har nattåpent og gode tilbud. Ser for meg å komme hjem med masse snadder siden jeg nettopp har fått lønn, og sånn at leiligheten min får seg et ansiktsløft når jeg er back home. Jeg begynner å bli litt lei og trenger en liten fornyelse, eller kanskje det bare er blomster jeg mangler? Har jo faktisk kun grønne planter i stua, og det kan bli vel, grønt…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg