10 år siden

Nå er jeg så godt som på veien. Jeg kjører hjem i dag, men først må jeg innom besteforeldrene til småsøskene mine. I kveld skal jeg ut med jentene mine hjemme og det gleder jeg meg veeeldig til. Og neste helg er det BURSDAGEN MIN!! Assa, gjett om noen som gleder seg.

I går var jeg på babyshower for Eila som skal ha bebbis til vinteren! Det blir så utrolig gøy og det var kjempekoselig i går med masse god mat og kaker. Eila, Hanna og Emilie er de tre beste venninne jeg hadde da jeg bodde i Lofoten før, og det er alltid like gøy å gjenforenes med dem. Denne sommeren er det faktisk 10 år siden jeg flyttet fra Lofoten, tenk det! 10 år har gått så utrolig fort, og jeg er så utrolig glad for at vi forble venner selv om jeg flyttet. Egentlig skulle jeg kanskje hostet 10-årsjubileumsfest her i år, men denne helgen var ganske så ugunstig og alle er ikke hjemme hele sommeren. Kanskje til jul!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg