ting som irriterer meg

Haha i frykt for å bli sett på som en grinebiter tror jeg at jeg må poste et innlegg av typen “ting som gjør meg glad” eller “ting jeg liker” for å veie litt opp. Men akkurat nå følte jeg for å få ut litt frustrasjon på enkelte irritasjonsmomenter i hverdagen. Det er bare en sånn type dag i dag, selv om jeg ikke er særlig irritabel. Det bare passet inn, liksom.


– Når man er på butikken og havner bak hun som har handler inn hele ukesmenyen, også står jeg der bak henne med en pakke wokblanding og kyllingfileet. Liksom hallooo du kunne ikke tenke deg å spørre om jeg vil gå foran? Ikke det? Nei… Synes det er vanlig høflighet å spørre om du ser at de bak deg åpenbart bruker 10 sekunder gjennom kassa – mens du bruker 10 minutter. I know I would, såfremst de ikke har begynt å slå inn varene, da.

– Nok en gang butikkrelatert. Men helt seriøst – kan folk gjøre det til en vane å ALLTID legge skillepinne bak varene sine?? Det er ikke så forbanna vanskelig, tungvint eller tidskrevende og hjelper den som kommer bak deg. For noen ganger klarer man ikke å nå den pinnen uten å måtte krype OVER den som står foran i køa. Assa, plis liksom.

– Disse jentene som legger ut bilde på facebook (og gjerne i sånne skjønnhetsgrupper hvor man kan vise frem sminken) med teksten “ser ut som et takras” eller noe i den duren. Really? Jeg synes så synd på sånne jenter, helt ærlig. For dette er et soleklart rop for oppmerksomhet. Du kunne likesågodt skrevet “fortell meg hvor fin jeg er!” uten at det hadde blitt noen forskjell. For det andre.. Bildene er som regel ganske lik profilbildene/instagrambildene. Did I make my point..?

– Når man kommer ut fra for eksempel en 40 sone og plutselig har lov å kjøre i 60, men bilen foran enten fortsetter å kjøre i 40 eller bruker (bokstavelig talt) ett minutt på å innse at HEEEI vi kan jo faktisk kjøre fortere nå. La oss gasse opp til 60 når vi er 50 meter fra å komme inn i en 40 sone igjen, sånt blir bilistene bak meg veldig glad for.

– At det er så lytt i leiligheten min at jeg hører bare telefonen deres ringer i overetasjen, eller de går over gulvet.. Med andre ord høres det veldig godt når 3 barn tramper, springer og hopper på gulvet. Gøy! .. Men jeg prøver å lære å leve med det, haha.

– Folk som ikke klarer å feste extensions uten at det vises. Det er ikke noe som direkte irriterer meg, men jeg kjenner at jeg blir sånn passe klein på deres vegne. “det så bra ut da jeg gikk ut døra” er ikke den beste kommentaren du kan komme med når noen påpeker det. Og bare så det er klinkende – om du ønsker lengre hår går det mye fortere om du ikke sliter på håret med clips.

– Når man har brukt 20 pokè baller, 10 razz berries og 5 ultra balls kun for at Squirtle likevel skal stikke av. Liksom thanks a lot, mate. (skal sies at dette punktet ble skrevet i sommer, haha.. Ikke så aktuelt nå når jeg ikke spiller lengre.)

– Også irriterer det meg at jeg ikke er av den typen som gidder å sminke og ordne meg hver dag for å ta bilder til bloggen. Og det irriterer meg enda mer at jeg har prøvd å bli en sånn person, men ikke gidder etter en lang arbeidsdag.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg