lenge leve spontanitet

Herregud som jeg koser meg. Onsdags kveld bestilte jeg og Tina billett til Oslo – og 10.40 morgenen etter satt vi på flyet. Lenge leve spontaniteten! Jeg koser meg masse, slapper av med mine fine venninner og nyter GODT VÆR. Altså, hva mer kan man ønske seg? Søndag er det hjemreise, men heldigvis har vi nok av tid igjen.

I går var vi på Grims Grenka hvor Soph var DJ. Utrolig gøy å se henne spille for første gang! I tillegg fikk jeg møtt alle mine fine Oslo-venner (som jeg så fint kaller dem, haha) og ikke minst Benny som jeg ikke har sett på flere år. Gøy! ♥ Det ble også en tur på mæccern, men jeg har fått en åpenbaring og SÅ god er virkelig ikke burgerne deres. Også blir jeg litt kvalm av tanken på at jeg spiser noe som kan ligge i flere måneder uten å mugle.

Klokken 1 var vi allerede i seng etter en superkoselig ettermiddag/kveld på taket. Jeg har fine venner!! ♥ Vi tok oss en liten tur innom Sollihagen før vi dro hjem, som jeg har hørt mye om og jeg tenker bare.. Hvorfor? Greit, det var en del folk der. Men musikken var elendig (jeg hater “melodimusikk” som jeg kaller det, GI MEG NOE Å SYNGE TIL) og nei, det var bare ikke noe å skryte av. Høydepunktet der var at en full Petter Pilgaard ble med på mcdonalds, det sier vel sitt. 

Nå er Charlotte på jobb og jeg og Tina ligger i senga hos henne og slapper av. Tenker å forflytte oss ut på balkongen med noen glass vin for været er AMAZE, som the Kardashians ville sagt. Å komme fra regn som bokstavelig talt slo pusten ut av oss på flyplassen, til dette, er jo magisk.

 

Min fine bestis Charlotte, som vi også bor hos i helgen

Benny ♥

Benny og Joakim ♥

Charlotte og Anne Sofie ♥

Alle bilder er tatt av Joakim Kleven.

5 kommentarer

Siste innlegg