speaking of Oslo

Tilbake til hverdagen og jeg er veldig takknemlig for at jeg startet 10 i dag og ikke 8. Det kunne blitt vel tungt etter en lang lørdagsnatt med lite søvn og en liten powernap i går kveld. Uansett! I dag er egentlig en ganske fin dag, til tross for at den startet med regn. Sola har faktisk vært her meeeen assa, temperaturen gidder jeg ikke snakke om engang. Fra Oslo og 20 grader til Nord Norge og 8 grader liksom, hva er greia. Gråter innvendig.

Speaking of Oslo – tusen takk til alle mine fine, flotte venner (og nye venner) i Oslo for en helt AMAZE langhelg. Er det nå jeg skal hashtagge BLESSED siden jeg har startet denne trenden med å bruke Kardashian-inspirerte ord? Jeg har hatt det så utrolig gøy og gleder meg allerede sinnsykt mye til neste tur – som jeg allerede har planlagt litt sånn halvveis. Jeg tenker slutten av september, midten av oktober. Siden flere ble litt lei seg for at jeg ikke har tenkt å flytte ned, har jeg lovet å heller komme ned litt oftere.. ♥

Så slenger jeg med bilder fra lørdagen! Vi var hos Benny i leiligheten til han og kjæresten og jeg bare WOW, altså så syykt fint. Gleder meg til jeg også har mitt eget! I tillegg kom Anna med kjæresten og Fanny. Jeg har kun snakket med Anna litt på facebook og Fanny har jeg aldri snakket med, men når vi møttes føltes det som om vi kjente hverandre i flere år og alt falt bare naturlig. FOR noen jenter! ♥

De av dere som følger meg på snap har kanskje sett alt dette før – i alle fall noe av det. Var ganske ivrig der as, haha. Heter sstinemari om dere vil følge my storyen min.


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg