uken som gikk #37

Sjukt å ikke ha blogget hele forrige uke og bare få et innfall nå og oppsummere hele uka. Well well, thats life sometimes som dem sier. (eller er det egentlig noen som sier det?) Jeg har i alle fall ikke gjort stort, som man kanskje kan se. Jeg har i alle fall startet på mange innlegg, men som alltid med meg tar det 5-10 korrekturlesninger før jeg blir fornøyd og kan poste det. Så vi får sjååå hvilket innlegg som blir postet først!

UKENS OPPTUR
Mamma, kjæresten hennes og småsøsken fra Lofoten kom på besøk til Harstad og sov hos tante og onkel. Superkoselig, as always ♥

UKENS NEDTUR
Å innse at vinteren snart er her. Faen. Jeg er så langt fra klar som man kan komme. Jeg mener – når ble det egentlig mørkt så tidlig om kveldene? Jeg føler det bare var sånn BAM og det ble mørkt klokken 19. Dritt.

UKENS LÅT
Kongsted – R.E.D. Jeg har hatt hangup på partymusikk hele forrige uke, så har gått mest i sånne type sanger all day every day. Litt sjokkerende at jeg har klart å legge perfect stranger litt på hylla for en periode.

UKENS FILM
Killers! Jeg har funnet ut at jeg ser i grunnen veldig lite film, så denne og titanic var eneste filmene jeg så. Titanic føler jeg er en for kjent film til å kalle ukens film, så da ble det killers. Veldig gøy film egentlig med Ashton Kutcher i en av hovedrollene. Trenger kanskje ikke si mer? Ingen problem å hvile øynene på han i nesten to timer :-))

UKENS HØYDEPUNKT
Bilcross! Det var løp et stykke utenfor Harstad, og dere som har lest bloggen min i noen år vet kanskje hvor mye jeg elsker bilcross. Så søndagen dro jeg bortover sammen med Carina, Sandra og lillebror for å se på.

UKENS TV-SERIE
Under samme tak! Altså Full House som serien heter på engelsk. Den husker kanskje de fleste? Serien er jo helt hinsides gammel, men definitivt like aktuell å se i dag – som på 90-tallet og tidlig 2000-tallet når jeg så den sist. Husker det brukte å gå på tv hver dag når jeg var ferdig på barneskolen, og det begynner jo å bli vel 15 år siden. Mary Kate og Ashley Olsen som baby må være det søteste jeg vet om, så utrolig helskjønne!! Jeg er hekta. Serien går på netflix og for ikke så veldig lenge siden slapp de en etterfølger, en sesong med alle skuespillerne som voksne! Den var gøy, men sikkert kun fordi jeg hadde kjennskap til dem fra før.

UKENS CRAVING
Haha, denne er Lol med stor L. Men fenalår og spekeskinke, jeg har spist to-tre pakker med fenalår denne uken. Ei som gleder seg litt til jul, kanskje? Det er jo uansett helt siiinnsykt godt til grøt, noe jeg tror jeg må få bestemor til å lage meg en dag.

UKENS BILDE
Denne uken – i likhet med forrige uke – har jeg nesten ikke tatt bilder. Faktisk ikke en eneste selfie er lagret, det er jo ganske amazing? Så ukens bilde blir heller et bilde jeg elsker, som er mitt bakgrunnsbilde på pcen og egentlig er hver eneste “ukens bilde”. Et bilde av meg og bestefar og et bilde av bestefar ♥

UKENS TANKE
Jeg vil begynne å kjøre bilcross. Dette er en tanke jeg fra tid til annen har – og som regel etter jeg har vært å sett på løp. Det er imidlertid en tanke jeg som regel slår fort fra meg, fordi det er ganske dyrt og jeg har ingen som kan hjelpe meg å skru. Men fy faen så gøy det hadde vært! Assa hallo, hvem hadde ikke hatt lyst til å prøve, tenker nå jeg.

UKENS INNKJØP
NADA. Jeg har ikke kjøpt meg noe som helst – annet enn mat. Flink..?

UKENS BLOGGINNLEGG
Dette innlegget til min kjære Soph. Fordi jeg kjenner meg så igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg