question of the month

Så utrolig deilig å komme hjem fra jobb nå, vrenge av meg klærne og kle på meg kosedressen. HELG AS! I morgen skal vi feire bursdagen til Lotte og søndag skal brukes på å fordøye lørdagen. Også må jeg få tid til ett eller annet målltid som omhandler junkfood, but first – kyllingwok til middag i dag. Min store craving den siste måneden. Kan man noen gang spise for mye kyllingwok?? Eller i det hele tatt bli lei av det?? Question of the month.

Også må jeg rydde og vaske leiligheten. Fyf, dere aner ikke hvordan det ser ut her (skulle kanskje vist dere, men nei) etter at jeg kom hjem fra Oslo. Hvordan kan jeg ha SÅ mye klær, og SÅ lite å gå i..? Det er et spørsmål jeg stiller meg selv sånn ca en gang i kvartalet. Og det vil aldri slutte å være et aktuelt spørsmål.

Skulle ønske jeg kunne si at disse bildene er tatt nå, men dere vet. I Nord Norge er vi ikke velsignet med godt vær på sommeren engang, så her regner det nok (ikke akkurat overraskende) :-))) Bildene er altså fra Oslo sist helg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg